Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΙΕΡΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΙΕΡΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ

Δέν γνωρίζω τόν π. Γρηγόριο, ἀλλά γνωρίζω πολύ καλά τήν ποιότητα τῆς ὀρθοπραξίας τῆς πλειοψηφίας τῶν ΓΟΧ ἐπισκόπων καί τῶν περισσοτέρων κληρικῶν τους. Ἰσοπέδωμα τῶν πάντων! Τούς ἀκοινωνήτους νεοημερολογίτας τούς μεταδίδουν τά Μυστήρια σάν νά εἶναι γνήσιοι ὀρθόδοξοι. Πολλοί ἐξ αὐτῶν δέν Βαπτίζουν κἄν μέ τρεῖς καταδύσεις. Ἀδιαφορία γιά τό ἠλεκτρονικό φακέλωμα καί τό σφράγισμα. Εἰσαγωγωγή προτεσταντικῶν μεθόδων διοίκησης τῆς Ἐκκλησίας, βλπ. Καταστατικός Χάρτης, Σωματειοποίηση, δημιουργία Κοινοτήτων, κ.ἄ. Ἐκκοσμίκευση χωρίς ὅρια. Βιομηχανία καθαιρέσεων τῶν ἀντιδρώντων. Δέν νομίζω λοιπόν ὁ π. Γρηγόριος νά ἀπέχει καί πολύ ἀπό τήν ἀλήθεια. Τό λυπηρό εἶναι ὅτι ἤδη κάποιοι ἀπό τούς νερόβραστους νεοαποτειχισμένους ἐκμεταλλεύονται αὐτήν τήν ἀνεπάρκεια τῶν ΓΟΧ ἐπισκόπων καί κληρικῶν καί τήν ἀποδίδουν σέ ἐκκλησιολογικά αἴτια καί ὄχι στήν προσωπική ἐλλιπῆ πίστη αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων. Στήν συγκεκριμένη περίπτωση ἔσπευσαν νά κοινοποιήσουν τήν εἴδηση αὐτή παραθέτοντας βεβαίως καί τά δικά τους σχόλια, γέμοντα χολῆς ἐναντίων τῶν λεγομένων ''παρατάξεων''! Δέν πρόσεξαν ὅμως, ὅτι ὁ ἐν λόγω ἱερεύς διέκοψε τήν ἐπικοινωνία μέ τήν Σύνοδό του ἀκριβῶς διά λόγους πού αὐτοί δέν ἐνδιαφέρονται καί πολύ!!! Θέλουν ἁπλῶς νά ρίξουν τήν λάσπη τους... ἀδιαφορῶντας πού ὁ παπα Γρηγόριος ἔχει διαφορετική πίστη ἀπό αὐτού!




"ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ και ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΑΝΤΙ-Οικουμενιστών και στους παλαιοημερολογίτες, στην εκκλησία των ΓΟΧ; Απίστευτο και όμως αληθινό!

Πριν λίγο καιρό παρατηρήσαμε ότι άρχισαν και στους ΓΟΧ να διαφημίζουν τις ονομαστικές εορτές των δεσποτάδων και τα "δεσποτικά συλλείτουργα"!

Όπως φαίνεται, τα χρόνια πέρασαν, το αγωνιστικό ηρωικό φρόνημα με τους διωχμούς των "παλαιοημερολογητών" άρχισε να φθίνει  και η εκκλησία των ΓΟΧ δείχνει να αντιγράφει τις αθλιότητες των δεσποτάδων της Ελλαδικής Εκκλησίας (του νέου ημερολογίου), τόσο στην αυτοπροβολή όσο και στις διώξεις των ευσεβών που κρατάνε τις παρακαταθήκες.

Με πολύ λύπη διαβάζουμε :
ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα
Καλεῖται ἐκ ὁ Ἱερομόναχος Γρηγόριος Ζιῶγος, ἐνώπιον τοῦ Πρωτοβαθμίου διὰ Πρεσβυτέρους Συνοδικοῦ Δικαστηρίου τὴν Δευτέραν 7/20 Μαρτίου 2017 εἰς τήν αἴθουσαν τοῦ Ἱ.Ν. «Ρόδον τό Ἀμάραντον» Πειραιῶς, ὥραν 12.15, προκειμένου νὰ ἀπολογηθῇ διὰ κανονικὰ αὐτοῦ παραπτώματα.

'Aναλυτικῶς γνῶσιν περὶ αὐτῶν θέλει λάβει κατόπιν ἐπικοινωνίας αὐτοῦ εἰς τὴν ἠλεκτρονικὴδιεύθυνσιν: ecclesiagoc@gmail.com

Διαβάσαμε και ένα σχόλιο, εδώ
"Ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας έχει ενημερώσει εν παντί για τα δικά σας πνευματικά παραπτώματα, και δεν του απαντήσατε σε τίποτα.
Κοτόπιν τούτων σας έκοψε το μνημόσυνο και σας το έγραψε σε καθαρά ελληνικά."

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

▪+Iερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
(Αναδημοσίευση σχολίου προκαταβολικά μιας και κάποιοι εγκάθετοι εγραψαν ασύστολα ψεύδη σε άλλα σαιτ)

Το εκκλησιολογικό θέμα με τους ΓΟΧ έγκειται στο ότι άλλα υπογράφουν και άλλα πιστεύουν κηρύττουν πράττουν και μεταλαμπαδεύουν, ιδρύοντας έναν παλαιοημερολογίτικο οικουμενισμό με κοινό κρίκο τις 13 μέρες, ετσι ώστε να είναι ολοι ευχαριστημενοι.

Στα κάτωθι η Σύνοδος ΓΟΧ δεν μου απάντησε σε τίποτα.
Με τίτλους

Επίσκοποι και ιερείς Μεταδίδουν όλα τα μυστήρια σε αιρετικούς λαικούς οικουμενιστές, ενώ υπάρχουν εγκύκλιοι που το απαγορεύουν επι ποινή αργίας και καθαιρέσεως.
Παραχάραξαν επίσημα το μυστήριο του Χρίσματος δια εγκυκλίου: μυρώνουν άπαξ στο μέτωπο, ενώ η Β’ Οικουμενική ορίζει σε όλα τα αισθητήρια μέλη. Παραχάραξη μυστηρίου σημαίνει καινοτομία, αίρεση και Βλασφημία στο Αγιο Πνεύμα.

Από τις σελίδες Μητροπόλεων πρωην ενιστάμενων και από προσωπικά βίντεο κηρύττουν οικουμενιστικές διδασκαλίες.
Δεν μυρώνουν τα εισερχόμενα μέλη από άλλες οικουμενιστικές εκκλησίες, ούτε Βαπτίζουν τους ραντισμένους του Βορρά, ενώ στα χαρτιά εχουν υπογράψει το ακριβώς αντίθετο. (εξαιρείτε όποιος εχει γνώση και ζητήσει βάπτισμα )

Μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίο ο οποίος δεν έχει αποκηρύξει την Οικουμενιστική εκκλησία που υπάγεται, αντιθέτως αγωνίζεται με σθένος όλα τα προηγούμενα χρόνια να πάρει πίσω τον κανονικό θρόνο του της κανονικής εκκλησίας

Εχουν διδασκαλία για συμβολικό χάραγμα της αποκαλύψεως και όχι κυριολεκτικό.
Οι ΓΟΧ Είναι υπέρ της κάρτας πολίτη, ακυρώνοντας 25 χρόνια συγκεντρώσεων – ψεμάτων

Δεν έχουν καταδικάσει την Ληστρική στο Κολυμπάρι, αλλά ούτε και κανέναν σύγχρονο αιρετικό ονομαστικά πχ Βαρθολομαίο Ιερώνυμο μετά από το Βλάσφημο μνημόσυνο στους Μωαμεθανούς το 2016 στην Λέσβο και μάλιστα με συλλειτουργό τον Παπα Ρώμης.

Υπέγραψαν το 2014 δικολαβίστικες ερμηνείες Πίστεως και Δογμάτων… και ποιος εχει δίκιο, αυτός που καταλαβαίνει τα Α η αυτός που εννόησε το Β;; Ποτε οι Πατέρες στην Εκκλησία έγραψαν δικολαβίστικες ερμηνείες πίστεως; Αντί αυτού οι ΓΟΧ κρύβονται πίσω από αοριστίες που δεν σημαίνουν τίποτα .

Εγιναν Θρησκευτική κοινότητα κάτω από την ίδια στέγη με όλους τους αιρετικούς της Ελλάδας, Βλασφημώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την αποστολική τους διαδοχή. Αυτό είναι καθαρός Προτεσταντισμός. Επίσης στο εν λόγω νομοσχέδιο υφαρπάζονται οι εκκλησιαστικές περιουσίες των ΓΟΧ άπαξ διαπαντός, ενώ οι ίδιοι φιμώνονται με την υπογραφή τους καθώς δεν θα μπορούν να διαμαρτύρονται για τους νόμους του κράτους πχ όχι μόνο δεν καταδίκασαν τους βλάσφημους πολιτικούς που υπέγραψαν το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά τους καλούν και στα Θεοφάνεια και τους τιμούν.
Πρωτοκλασάτος υπουργός του ΠΑΣΟΚ είπε σε μεγάλο Μοναστήρι των ΓΟΧ στην Πελοπόννησο, εσείς τι δουλειά έχετε να μπείτε εδώ μέσα, αυτό δεν είναι για εσας… Και όμως μπήκαν δοξάζοντας την Διαμαντοπούλου ως ευεργέτισσα

Δεν έχουν καθαιρέσει πλήθος κληρικών για κυριολεκτικά κανονικά παραπτώματα πιστεως.Αντιθέτως εχουν καθαιρέσει όλους όσους έκοψαν από αυτούς για τις κακοδοξίες τους
Ετσι κλείνει Το κείμενο των ΓΟΧ στο ενωτικό κείμενο του 2014:

«“Κρατῶμεν τῆς Ὁμολογίας”, ἣν παρελάβομεν ἄδολον..., ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμὸν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ διαβόλου· ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλιπῆ τὴν κεκηρυγμένην Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ἀλλ’ Αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν ἡντιναοῦν, καὶ ὁ τολμῶν ἢ πρᾶξαι ἢ συμβουλεῦσαι ἢ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν Πίστιν τοῦ Χριστοῦ».

-Συμφωνώ απολύτως

Ανώνυμος25 Φεβρουαρίου 2017 - 12:37 μ.μ.
Σημεια των καιρων...πραγματι συμβαινουν περιεργα και σε μας τους ΓΟΧ, ειδικα τα 2-3 τελευταια χρονια. Γνωρίζω τον συγκεκριμενο Ιερομοναχο, ο οποίος αποτείχιστηκε, καθως κατηγγειλε πολλα και δεν πήρε καμια απαντηση και τωρα τον καλουν σε απολογια (σιγα μην παει λεω εγω), ενώ αλλους και άλλους που ξεφτιλίζουν τον Αγωνα τους αφηνουν ανενοχλητους. Και κατηγγειλε σε απλα Ελληνικα, ενω άλλοι άλλα υπογραφουν, άλλα λενε εδώ, αλλα εκει, κανουν στραβα ματια σε άλλα κ.τ.λ. Ίσως βεβαια κι ο Ιερομοναχος το παρακανε λεκτικα, αλλα ειναι αγωνιστης και μιλαει με επιχειρηματα.
Ερχονται δυσκολοι καιροι, με πολλες διωξεις της Ν.Τ.Π. κι η πραγματικη Εκκλησια θα ειναι διωκομενη, δεν μπορεί να είναι συμβατη με τα νομοσχεδια τους. Θελουμε πραγματικη Εκκλησια, όχι Κρατουσα "Εκκλησια" η οποία θα ακολουθει το Πατριο, λες και σωζει μονο του το Πατριο
Περισσοτερα επι της θεσεως μου φαινονται στα κατω αρθρα του Παιδαγωγου, καθως καταλαβαινω οτι σε καποιους ΓΟΧ μπορει να τους πεσουνε "βαρια" αυτα, όπως είχανε πεσει και σε μενα, προ εξαμηνου που τα μαθα (κι σ΄αυτα δεν αναφερονται όλα τα "θεματα" που υπάρχουν)
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/blog-post_63.html#comment-form
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/522017.html#comment-form
Κι όσον αφορά γενικότερα για το Πατριο περισσότερα εδώ
https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_379.html

Εδω πρεπει να τα λεμε ολα, όχι να ειμαστε "ομαδες".
Κι αυτα γραφονται προς συνετισμο των Επισκοπων, αυτη θα ειναι η χαρά μου, όχι για να τους διαπομπεύσουμε, ούτε κι αρνουμαι ότι προσπαθούν και δεν ξεχνω τον προχωρημενης ηλικιας Αρχιεπισκοπο να λειτουργει μονος του και να καθεται ορθιος με τις ωρες να μιλησει και να δωσει το αντιδωρο, σαν να ειναι απλος Διακος.
Για να αλλαξουν ροτα πριν ερθουν χειροτερα

Σταύρος

Απάντηση

Ανώνυμος25 Φεβρουαρίου 2017 - 1:27 μ.μ.

Αγαπητέ Παιδαγωγέ, ενημερώνουμε τους αξιότιμους αναγνώστες της ιστοσελίδος σας πως για την περίπτωση του πρώην εφημερίου μας π. Γρηγορίου Ζιώγου, δεν υπάρχει "δεσποτοκρατία" και "άδικη δίωξη".
Συγκεκριμένα ο π. Γρηγόριος Ζιώγος, ως εφημέριος του ναού μας, ξεκίνησε μια εκστρατεία αναβαπτισμού όλων των ενοριτών μας που προέρχονταν από το νέο ημερολόγιο, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων. Οι ενορίτες ξεσηκωθήκαμε και απαιτήσαμε την απομάκρυνσή του. Ο π.Γ.Ζ. τότε με υπομνήματά του προς την Ιερά Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. απαίτησε να κηρυχθούν αιρετικοί οι Νεοημερολογίτες και να αναβαπτίζονται εξάπαντος. Η Ιερά Σύνοδος δεν ενέδωσε και τότε ο εν λόγω ιερομόναχος τους αποκήρυξε περιδιαβαίνοντας τα ιστολόγια και υβρίζοντάς τους, αποκαλώντας τους "αιρετικό σκυλολόι", "προδότες", "κότες" και άλλα κοσμητικά, ενώ παράλληλα εξύβριζε και Αγίους της Εκκλησίας, όπως τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς.
Για τους παραπάνω λόγους η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. δικαίως τον κάλεσε σε απολογία.
Παρακαλούμε να αναρτήσετε το σχόλιο προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Ευχαριστούμε και ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή!
Με εκτίμηση
Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος

(το σχόλιο είναι αντιγραφή από σχόλιο στο ιστολόγιο Παιδαγωγός)

Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
Με τιτλους:
Ειχα σκοπό να μην ασχοληθώ, αλλά μετά απο αυτό το συκοφαντικό σχόλιο θα υποστείτε την απάντηση.

1.Απο άμβωνος και παντού κήρυξα οτι το Ράντισμα δεν ειναι βάπτισμα, ουτε το ποδόλουτρο βεβαίως.
2.Εγραψα εισήγηση στην Σύνοδο στην οποία εξηγώ αναλυτικά γιατι το Ράντισμα δεν είναι Βάπτισμα, και η Σύνοδος με ΔΙΚΑΙΩΣΕ
3.ΟΛΕΣ οι Βαπτίσεις έγιναν με ΕΥΛΟΓΙΑ αρχιεπισκόπου Καλλινίκου. Συνεπώς μόλις καταδικάσατε τον αρχιεπίσκοπο της εκκλησίας σας.
4.Στην Πανελλαδική σύναξη των κληρικών που εγινε το 2014 στην Μητρόπολη του αγίου Αθανασίου... ρώτησα για το θέμα του Βαπτίσματος και απάντησε ο Αττικής Χρυσόστομος
Με δυο λόγια: το Ράντισμα το ποδόλουτρο και το κανατόλουτρο ΔΕΝ είναι Βάπτισμα και ως εκ τούτου ο άνθρωπος πρέπει να Βαπτισθεί.
Η Σύναξι είναι τραβηγμένη σε βίντεο
5. Επειδή είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου, ενημερώνω αυτούς που μας διαβάζουν ότι κάποιοι απο την ενορία σας απευθύνθηκαν στον αρχιγραμματέα Φώτιο για τις Βαπτίσεις, και ο αρχιγραμματέας τους είπε:
Ο Πάτερ εχει δίκιο, ορθά πράττει.
Περαιτέρω η ναυαρχίδα σας ο π. Νικόλαος Δημαράς Βαπτίζει, γιατί δεν τον ρωτάτε να σας απαντήσει επι του θέματος;;;

Eαν πιστεύετε οτι ο ραντισμένος εχει εγκυρο βάπτισμα και αυτός που τον Βάπτισε εχει λάθος … τότε σας προκαλώ να ρωτήσετε επίσημα την Σύνοδο των ΓΟΧ.
Eαν δεν το κανετε ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.

Πόσους εχει Βαπτίσει ο αρχιγραμματέας Φώτιος, και κάποιοι άλλοι επίσκοποι γνωρίζετε;;
O αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος πόσους εχει Βαπτίσει γνωρίζετε;;;
Oι εσφιγμενίτες βαπτίζουν εξ απαντος τους Ντες
Κάποιοι επίσκοποι της Αμερικής βαπτιζουν και μάλιστα βάπτισα κάποιον με ευλογία Δημητρίου
Η απόφαση στην Οδυσσό ΓΟΧ και ΡΟΕΔ ορίζει οι ραντισμένοι να βαπτίζονται
Η Εκκλησία της Ρουμανίας εξ ’απαντος βαπτιζουν τους Ντες ασχετως , εαν εχουν και τρεις καταδύσεις απο το Νεο

Η ενορία σας όχι μόνο δεν με έδιωξε, αλλά παρακαλούσε τον αρχιεπίσκοπο σε συνάντηση στο Ροδον το αμάραντο να συνεχίσω ως εφημέριος, (μήπως θέλεις να σου γραψω και τα ονόματα;; )
Δική μου απόφαση ήταν να φύγω επειδή κατάλαβα ότι υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής…. Μόλις μου το αποδείξατε

Οσο για τον Μαξιμοβιτς τα εχετε μπερδεψει με τοσα ψεματα που λετε.
Για τον Λουκα τον ιατρό ειπα οτι ειναι αιρετικος.
Και σας προκαλώ να ρωτήσετε την Συνοδο των ΓΟΧ:
O Ραντισμένος βαπτίζεται ακινδύνως ναι η όχι;;
O Λουκάς ο ιατρός είναι άγιος η αιρετικός;;;

Εμπρος λοιπον αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.

▪(το σχόλιο είναι αντιγραφή από σχόλιο στο ιστολόγιο Παιδαγωγός)

▪ΙΓΖ
Περι Βαπτίσματος
Ας δούμε τι γράφει το Πηδάλιο και ποια είναι η εμπειρία της Εκκλησίας
Κανών Αποστολικός 46:
Όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών, ο τοιούτος προτάζομεν να καθαιρεθεί. Επειδή ποίαν συμφωνία έχει ο Χριστός με τον διάβολον; Ή πιστός μετά του απίστου;
Κανών Αποστολικός 47:
Επίσκοπος ή πρεσβύτερος τον κατά αλήθεια έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίση. ή τον μεμολυσμένο παρά των ασεβών εάν μη βαπτίση καθαιρείσθω…
Κανών Αποστολικός 50:
Ει τις Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος μη τρία βαπτίσματα (3 καταδύσεις ), μιας μυήσεως επιτελέση αλλά εν βάπτισμα ( 1 κατάδυση ), το εις τον θάνατον του Κυρίου διδόμενον καθαιρείσθω…
( σ.σ. Εάν με την 1 κατάδυση είναι άκυρο, τότε το χωρίς καμμία, που μπορεί να σταθεί; )
Κανών Αποστολικός 68:
…τους γαρ παρά των τοιούτων ( αιρετικών ), βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας, ούτε πιστούς, ούτε κληρικούς είναι δυνατόν.
255μ.χ συνεκλήθη τοπική σύνοδος αποκλειστικά για το θέμα του βαπτίσματος, γνωστή ως Εν Καρθαγένη. Απόφαση της συνόδου: Έξω της Εκκλησίας κανένας δεν δύναται να βαπτισθεί, επειδή είναι ένα της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βάπτισμα.
258 μ.χ. συνεκλήθη τοπική σύνοδος στην Ικονία με έξαρχο τον Φιρμιλιανό Καισαρείας. Απόφαση της συνόδου: Καμιά Ιεροπραξία των αιρετικών να μην είναι δεκτή.
325 μ.χ. η 1η οικουμενική σύνοδος στον 190 Κανόνα βαπτίζει τους αιρετικούς Παυλιανιστάς.
Ο Μέγας Βασίλειος: στον 1ο Κανόνα του δέχεται το βάπτισμα των σχισματικών με την αναμύρωση ( χάριν των επισκόπων της Ασίας, δηλονότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου). Γιά τους αιρετικούς Εγκρατίτες ορίζει να βαπτισθούν εξ’ άπαντος, διότι ίδιον επινόησαν βάπτισμα, παραχαράξαντες την εν τω βαπτίσματι παράδοσιν.
Στον 47ο Κανόνα του ο Βασίλειος επιδιορθούμενος διατάσει κατηγορηματικά την ακρίβεια των Αποστολικών Κανόνων – εξ’ ‘απαντος βάπτισμα
381 μ.χ. η 2η οικουμενική σύνοδος στον 7ο Κανόνα δέχεται το βάπτισμα των αιρετικών Αρειανών και Μακεδονιανών διότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του βαπτίσματος. Τους αιρετικούς που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου, τους βάπτισαν ακινδύνως. (Ευνομιανούς – Μοντανιστάς – Σαββελιανούς).
451 μ.χ. η 4η οικουμενική σύνοδος στον 14ο Κανόνα ορίζει να βαπτίζονται οι αιρετικοί που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου.
691 μ.χ. η Πενθέκτη οικουμενική σύνοδος στον 2ο Κανόνα σφραγίζει τους Κανόνες του Μ. Βασιλείου και της τοπικής συνόδου Εν Καρθαγένη, δίνοντας τους πλέον κύρος Οικουμενικό και Αλάθητο.
Το 1755 μ.χ. συνεκλήθη Πανορθόδοξος σύνοδος για το θέμα του βαπτίσματος.
Απόφαση της συνόδου:
Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους ( σ.σ. χωρίς καταδύσεις) ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν, κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών. Και επί ταύτη τη κοινή ημών διαγνώσει και αποφάνσει σφραγίζομεν τον Όρον ημών τούτο, ταις αποστολικαίς και συνοδικαίς διαταγαίς συνάδοντα, διαβεβαιούντες αυτόν δι’ ημετέρων υπογραφών. Εν έτει σωτηρίω αψνε’.
† Κύριλλος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης και οικουμενικός πατριάρχης.
† Ματθαίος ελέω Θεού πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας και κριτής της Οικουμένης.
† Παρθένιος ελέω Θεού πατριάρχης της αγίας πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης.

-Περιμενω τώρα να διαβάσω τους δικούς σας κανόνες που γράφουν οτι το ραντισμα ειναι εγκυρο βαπτισμα."

(το σχόλιο είναι αντιγραφή από σχόλιο στο ιστολόγιο Παιδαγωγός)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου